sofiakindbergs.blogg.se

2013-12-02
15:40:12

I´m back!
Sådär ja. Nu har jag äntligen flyttat till härliga Majorna. Älskar min nya lägenhet och tror jag kommer trivas här.
Har tagit lite bilder som jag tänkte lägga upp den kommande tiden men idag vill jag lägga upp lite bilder från Heart for people. Jag var i connect Church igår och lyssnade på de underbara Watotobarnens kör. Helt galet duktiga och så inspirerande att hur jobbigt man än har det så har vi alltid Jesus :)
Jag passade på att bir fadder till en liten watoto-baby som jag nu kommer skänka 250:- till varje månad. Är ni inte fadder så bli det! Jag tror att vi alla kan komma på nåt vi lagt 250:- på denna månaden som varit som vi inte riktigt behövt. Bli fadder!! :D
 
 
 
 
 
 
Kommentera gärna och grip tag i inspirationen!
Taggar: Connect church, Heart for people, inredning, inspiration, secondhand, vintage;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: