sofiakindbergs.blogg.se

2013-11-18
15:02:05

Brodera är coolt!
Ok mer inspiration från min absoluta favoritsida att fånga inspiration ifrån. Check it out!
www.scraphacker.com
 
En sån här matta ska jag göra!
 
Har nu en stor tavla med ett blommigt tyg i sovrummet men är riktigt sugen på den där cykeltavlan. Fast jag tror jag ska satsa på ett motiv av noter, en g klav eller liknande. Eller möjligtvis en uggla, de är såååå söta :)
Sen har jag ju tidigare vart en longboardtjej så har två brädor hemma man skulle kunna hitta på nåt kul med... hyllor eller tavlor kanske :)

Tidigare så har jag virkat och tickat en hel del. Nu ska jag bli en äkta tant och börja brodera också. Fast jag tror inte många tanter broderar longboards dock ;)
Taggar: Tavlor, inredning, inspiration, renovering;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: