sofiakindbergs.blogg.se

2014-01-02
04:59:34

Vinklar och vrår i mitt hem
I love my home!
Jag har nu vart en riktig majornabo i över en månad och stortrivs verkligen. Här är en sneakpeak från några vinklar av mitt hem. Fler kommer nu när jul/nyårskaoset har lagt sig :)
 
 
(fatet har jag fått av min kära syster, klockan och ringen har jaga lltid på mig, de svarta örhängena har jag nog "lånat" av mor)
 
(Den gröna burken har jag fyndat hor mor och far, de superfina skyltarna har jag köpt i Nothing Hill i London som är en av mina favoritplatser på denna jord)
 
(Den röda asken är sååå fin. Jag har köpt den för 15:- på Myrorna i Göteborg som den är i någon typ av läder med en sött fuldmönster på)
 
(Min supersöta kaffekanna har jag hittat på Heart for People för en billig slant. Den används inte till kaffe utan jag har den bara för att den är så kurvig och söt)
 
 
Taggar: inredning, inspiration, secondhand, vintage;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: