sofiakindbergs.blogg.se

2013-10-17
15:34:00

Rhinoceros should be pink! no question!

Nya favvoaffären som inte är secondhand är lätt TGR, finns en på avenyn och en på Kungsgatan. De har massa superbilliga grejer. Mycket inredning, bra-att-ha-grejer, sen mycket man kanske inte behöver som sugrörsglasögon (blev dock rätt sugen på att köpa ändå).
De har även leksaker för en billig peng så jag köpte mig en grå noshörning som fick sig en makeover. Den är i plast så jag (låter väldigt äckligt) skar av ryggen på den med en kniv och målade den med rosa hobbyfärg. Nu ska den användas som kruka eller ljusstake.
Jag kommer nog inhandla en tiger och en elefant också :)
Köpte förresten en limpistol där för ca 25kr. Sååååå billigt! Gå dit!

Kommentar:
#1: Amanda CL

den va söt :)

Svar: i love it :)
Sofia

2013-11-07 @ 00:59:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: